Var tog den här dagen vägen?

  
 
På förmiddagen idag fick vi finfrämmande av gammelmormor Gullan. Vi passade på att leka lite i den underbara höstsolen. Edvin sov i bärselen och Ines lekte med allt möjligt. Vi gick till grannen för att hälsa på deras hästar, vi gungade, hon åkte rutschkana och sparkade boll. Sedan tog energin slut och hon ville komma in. Vi åt kanelbullar som mormor hade med sig. Efter ännu mer lek, fast på frölkens rum, blev det dags för henne att vila. Det tog inte många sekunder för henne att somna ♥ Jag och mormor tog en extra kopp kaffe innan hon for hem. Lillebror tyckte inte att en lunchlur var lika bra idé, så vi kikade på lite tv medan Ines sov.
 
Resten av dagen vet jag knappt vad vi gjort. Bara varit tror jag. Lagat mat och ätit, byggt Duplohus, målat, kikat på barnprogram.. Ja det var väl vår dag det! Imorgon ringer klockan vid 7, om 6 timmar, för att jag ska hinna fixa allt innan vi far vid 9. Vi ska till BVC och leka med Johanna och Elise ♥ Jag skulle ha duschat innan jag går  i säng, men jag har en snarkande liten grabb som sover i mitt knä!

Kommentera här: