Lek med Emma och barnen

  
     
  
 
Igår var jag och barnen till Harmånger för att leka med Emma, Elsa och Liam ♥ Var en helt fantastisk dag. Barnen lekte och myste. Jag var orolig över hur det skulle gå med Ines lunch-lur men den sköt hon upp då hon hade så roligt. Hon och Elsa bäddade ned sig i hennes säng och såg Nalle Puh en stund. Hon låg även i Liams säng en stund och såg film där, men hon sov ingenting. Jag och Emma kunde sitta och prata medan barnen lekte och det är något nytt för mig. Jag brukar ju få följa efter Ines och se så hon inte hittar på något hyss eller så, men nu lekte de så bra tillsammans och Liam fungerar nästan som en storebror som håller koll!
 
Så jag och Emma surrade på om allt möjligt, drack kaffe och turades om att hålla i Edvin som mest sov! Barnen lekte jaga, byggde lego, såg på film, dansade loss och en massa annat. Ines var så glad och jag blir alldeles varm när jag ser dem tillsammans, då Emmas barn betyder så mycket för mig. Att se dem tillsammans är något alldeles speciellt ♥
 
Ines var helt slut efter sina 4 timmar bus med barnen, så hon tvärslocknade i bilen. Jag kunde bära in henne och lägga henne i sin säng för att sova vidare i ungefär en timme till.
 
 

 
 
 

Kommentera här: