En lekträff på måndagen

  
  
 
Igår var första dagen som jag var ensam med barnen, då Andreas jobbar borta i veckan. Efter en liten bökig natt, så hade vi en lugn och skön morgon tillsammans. Frukost med Ines. Det är så mysigt på hösten då man kan tända ljus och dricka extra mycket te eller kaffe! Mindre mysigt på morgonen då det är kallt utanför täcket och man måste kliva upp!
 
Efter Ines sovit och vi ätit lunch, for vi på en liten lekdejt med min fasdter Catrin och min kusin Märta som är ca 10 månader äldre än Ines ♥ Det är så kul att se våra små tjejer tillsammans. Ines som är full i energi och bus medan lilla Märtis är mer lugn och försiktig. Vi blev även bjudna på middag. Efter bolibompa och en liten uppvisning av drak-dansen av tjejerna, var det dags för oss att åka hem. Ines fick välling då vi kom hem men ville egentligen inte gå i säng.. 3 böcker senare var hon väldigt trött och inte särskilt svårövertalad längre! Var en lyckad och mysig dag.
 
Dagens stora upptäckt var att Edvin älskade bärselen! Han sov i den i flera timmar igår! Den gör att jag kan ge Ines mer uppmärksamhet och tid, att vi kommer kunna gå ut och leka!
 
 
1 Sara - Träning & Hälsa:

skriven

Måste bara berätta att jag blev lite inspirerad nu; det blev ljus och en kanna te! :D

Svar: Härligt ! :D Hade jag inte en sovande grabb i knäet och en larmsignal som väcker mig om 6 timmar, skulle jag ha gjort det samma ! :)
Jeanette Hassel

Kommentera här: