ZzZombie

  
Efter en intensiv jobbhelg, då jag jobbat från morgon till kväll både lördag och söndag, så har man varit otroligt trött. Kom hem sent på kvällen, någon gång runt 22 - 23 båda kvällarna och då har jag haft svårt att komma till ro. Så har varit uppe i någon timme till, innan jag krypit ned i sängen och försökt sova. Ena natten var det kroppen som protesterade. Jag hade ont i fogar, i ljumskarna, fick sendrag, hade en mage hård som ett bowlingklot.. Timmarna gick och snart skulle man upp igen! Andra natten var det Ines som sov väldigt oroligt, så då var man in och bäddade om henne, bytte blöja, gjorde mer välling osv.. Igår var man en zombie efter två dåliga nätter, då man skulle kliva upp tidigt (4:40) för att åka och jobba ett morgonpass. Gick bra att jobba, men var så trött på vägen hem. Önskade att man kunde krypa ned i sängen då vid halv 12, men då skulle vi till stan för att mäta magen och lyssna på lill-hjärtat. ♥ Allt såg bra ut. Kaggen växer i raketfart lika som med Ines, låg precis på den övre kurvan igen. SF 31 i vecka 29+4. Vikten tycker jag inte vi pratar så mycket om..
 
I eftermiddag var jag och Ines till min mamma och pappa ♥ Där kan man ladda batterierna och få en massa ny energi. Jag blev så mycket piggare på ett par timmar, bara genom att vara där! Inte så att man sitter rakt upp och ned och vilar heller, för det kan man aldrig göra med vår lilla busiga tjej, men man blir pigg av att vara hemma. Umgås med familjen, prata, leka tillsammans med Ines. ♥ Skönt att komma hemifrån också, roligare för Ines att leka någon annanstans och underbart att få spendera lite tid med mormor och morfar! ♥
 
Det är så kul att lyssna på Ines nu! Hon pratar så mycket.. Mycket Iniska som är svår att tolka, men väldigt mycket ord också. Man hör nya ord hela tiden. Nu har hon börjat sagt flera ord på raken ♥ När jag kom hem igår efter jobbet och mötte upp Ines och Andreas på gården, så hon "Hej hej mamma!". Idag har hon sagt "mamma o pappa" flera gånger och ikväll var det "mommo o moffa"

Kommentera här: