Nya gardiner ♥

  
 
Klickade precis hem lite nya, fina gardiner från Jotex. 99:- / fönster gick de på! Tyckte det var toppenpris, så fick bli i två färger. Älskar både blå-vitt och grå-vitt. Ska bli kul att byta ut gardinerna här hemma och få lite nytt! Känner mig så trött på allt här hemma.. Försöker förbättra och göra om. Det händer väl lite, men det tar för lång tid. Idag släpade jag in en stor fotölj som stod i vägen i den inre hallen, in till Ines rum. Sedan drog jag ut skötbordet och ställde där fotöljen stått och flyttade även på en byrå inne i hennes rum. Blev lite bättre. Men skulle ha trollat bort fotöljen egentligen, för det finns inte plats för den. Vet bara inte var vi ska göra av den !
 
Nu är det kaos ute i hallen då jag bara slängde ner alla Andreas grejer som låg i fotöljen på golvet.. Tänkte ta tag i det nu när Ines sover, men så hamnade jag här istället! Ska skynda upp och se om jag hinner trolla bort lite grejer innan Andreas kommer hem! Han kommer sucka åt mig med ett leende när han ser vad jag ställt till med. Säga att vi kunde ha hjälpt åt eller så, men har inte tålamod med det! Vill att det ska hända nu!
 

Kommentera här: