Kaggen

Vad roligt det är att jämföra magbilder. Har knäppt otroligt lite den här gången, men är ändå glad för de jag har. Trots att de är suddiga och knäppta med mobilen, då jag inte fixat så jag kan knäppa med vanliga kameran på mig själv än.. Vet inte vart jag städat undan stativet till kameran och är så svårt att få till något i vår dåliga badrumsspegeln med min vanliga kamera.. Tycker magen ser nästan lika ut i v 31 med Ines, som den gör i v 29 den här gången! Kanske till och med lite större! Eller så hade den börjat sjunka lite i v 31, så att det är därför den ser mindre ut..
 
Jag mår lite annorlunda den här graviditeten. Mår oftast ganska bra, men vaknar under nätterna med foglossning, ont i ljumskarna och ibland av hemska sendrag i någon av vaderna.. Är öm under revbenen då det möbleras om där inne nu och alla organ blir boxade på av vår lilla filur. Ines tycker magen är spännande och vill helst av allt sitta på den! Titta på den och jämföra med sin egen mage.. Är mysigt med hennes små händer på min stora mage. Lillasyster/lillebror brukar knuffa på Ines genom magen då vi kramas i soffan eller hon sitter i mitt knä. Veckorna går så fort och snart är han/hon här! Jag tror att det är en grabb, men det trodde jag Ines var också! Vi får väl se ♥

Kommentera här: