Vecka för vecka ♥

Kan inte förstå att vi går in i vecka 32 imorgon! TRETTIOTVÅ? Är mest hemma om dagarna nu, pysslar på med lite allt möjligt men samtidigt känns det som att man inte får mycket gjort. Rutiner. Vissa dagar har man energi för tusen och andra dagar är jag trött.. Men trött och glad och tankspridd! Mår ju toppen än så länge, lite sendrag ibland är inget att klaga på. Jag har ju klarat mig från illamående, foglossning, halsbränna osv! Inga galna hormonutbrott, inga knepiga cravings. Jag känner mig bara lyckig och stressad. Stressad över att man känner att man inte riktigt hinner förbereda och lösa allt innan liten kommer!
Allt tar sådan tid på försäkringskassan. Det är så mycket pappersgöra som jag skickat för länge sedan.. De fick in mina papper i systemet den 28 Augusti, vet att jag skickade dem långt innan, men har fortfarande inte fått veta vad min SGI hamnar på. Ringde förra veckan och då sa hon att min handläggare jobbar på det och att jag skulle få hem papper. Graviditetspenningen vet jag inte hur jag ska göra med. I det här tempot så funderar jag över om det ens är någon mening. Ska ringa dem igen och höra.. Jag skulle ju ha gjort det för länge, länge sedan, men det känns som att man ville veta de första uppgifterna för att ta tag i nästa steg liksom. Man kan ju bli tokig..
Har varit väldigt lite jobb den senaste tiden och det känns supertrist. Hade hoppats att jag skulle få jobba så mycket som möjligt nu innan vår lilla kommer.. Träffade i alla fall tjejen som jag är kontaktperson till igår. Vi lagade middag, gjorde glittriga tvålar, såg en film, åt fruktsallad och målade.
Lilla ♥ är det full fart på. Dansar runt i magen hela dagarna och kvällarna. Är så nyfiken på vad det är för en liten filur. Jag och Andreas pratar mycket om famtiden och längtar dit.. Drömmer om allt möjligt. Funderar över vad vår lilla kommer gilla, om det komme bli en liten bokmal lika som oss. Jag vill fixa iordning allt nu, vill att allt ska kännas bra innan han/hon kommer.

Kommentera här: