Tillbaka till vardagen

Idag började Andreas jobba igen, efter en 4 veckor semester. Och jag slutade jobba igår, efter ännu en underbar jobbsommar på mitt favoritställe. Tog en oplanerad sovmorgon, men behövdes nog efter att ha sovit för lite flera nätter på raken.. Drömde om vår lilla plutt inatt, han/hon var så rund och go´, nu längtar man bara ännu mer..
Har inte gjort mycket idag. Kikat på tv, skrivit på lite foton, virkat lite, donat på med tvätten.. Ätit middag med Andreas, känns så otroligt lyxigt på så vis med vardag igen! Äta supergod middag tillsammans, som Andreas lagat. Har ätit så mycket tråkig mat i sommar, som man letat fram i frysen och tillagat på jobbet. Köttbullar, korv, pytt i panna, snabbmat.. Andreas är så otroligt duktig i köket, gör underbar mat av vad som helst, hittar på egna rätter efter att han kikat vad vi har hemma! Jag måsta ha en plan och följa något typ av recept och ändå blir det oftast bara halvbra..
Idag har vi varit tillsammans i 8,5 år ♥ När vi firar 9 år i Februari, så har vi en liten att fira dagen med! Känns så ofattbart att tänka så. Att tänka på att han/hon är här om ungefär 3 månader! Vår mini har levt runt som en galning ikväll, haft riktig kvällsgympa eller något. Är så roligt att sitta i soffan och se hur magen liksom hoppar runt. Försöker filma det, men det är som att vår lilla krabat känner på sig att jag filmar, för då är det helt stilla..
Nu ska jag krypa i säng och hoppas att det inte är 100 grader i sovrummet. Går inte att ha fönstret öppet, eftersom de stängt av E4n, så alla långtradare och bilar far förbi utanför oss istället! Full fart hela tiden! Imorgon ska jag upp ganska tidigt, för har planerat in en morgonpromenad med Ronja och ska sedan följa med henne och äta lunch i Gränsfors. På eftermiddagen ska jag träffa tjejen jag är kontaktperson till igen.
Några foton sedan fiskeutflykten förra veckan

Kommentera här: