En liten städpaus..

Känns som att det enda jag skriver om nu för tiden, är att just tiden går så förbannat fort! Igår såg jag att vår lilla krabat har varit i min mage precis 70% av tiden och idag går vi in i vecka 29 (28+0)! Det känns som att vi börjar få lite bättre koll på saker och ting, men fortfarande många lösa trådar inför framtiden.. Hoppas att vi får reda på allt vi behöver snarast, så vi kan planera färdigt allt inför hösten och vintern.
Idag är det operation Storstädning här hemma! Jag gör som jag alltid gör då jag egentligen har dåligt med tid - jag hittar på andra projekt! Idag har jag rensat ur alla våra mössor/vantar/halsdukar och sorterat ut några lådor uppe i köket. Blev mer skräp, lite som jag bar ned till förrådet och lite som ska säljas. Snart ska jag börja damma.. Imorgonkväll ska jag ha ljusparty med några vänner, så då vill man ju ha fint och rent! Ska även baka en mintkladdkaka som jag ska bjuda på.. Tänkte ha mest snacks, eftersom det är fredagskväll och bara tjejer. Grönsaker med dipp, chips, vindruvor, ananas, nötter.. Hoppas det ska bli en rolig och mysig kväll och att alla kan komma! Ska dubbelkolla det i eftermiddag.
Bild från helgens personalfest! Eller i alla fall ifrån resan dit.

Kommentera här: