Härliga helg

Ännu en dag med strålande sol! Ska strax hoppa in i duschen, för att sedan hälsa på Emma och Liam. Känns som det var evigheter sedan jag hälsade på, men det var säkert bara en vecka sedan jag var där.. Fick sms av Emma imorse, där hon frågade om jag ville komma över på en kopp kaffe och lite skitprat. Hon skrev att dom saknade mig och att Liam pratade om Nette hela tiden. Vad söta dom är.. Så nu ska jag ladda kameran och åka dit och leka!

Har ungefär en miljon grejer som jag har skjutit upp hela veckan. Hade tänkt göra dem idag, men det får bli i eftermiddag. Imorgon ska jag jobba, så man kan sga att det här är min helgdag. Var skönt att kliva upp klockan nio istället för klockan fem/halv sex! På söndag fyller världens underbaraste Hanna år! Då blir det en tripp till Sundsvall för att fira henne.

Ska försöka knäppa lite kort idag, så jag kan lägga in några här senare. Ha en bra dag!


Regnig bild på oss

Kommentera här: