Bokåret 2010

Kom på igår när jag kollade in i bokhyllan, att jag nog läst en del böcker i år. Det har blivit en del läst på bussen påväg mot utbildningen, på luchrasten när jag jobbade i somras, innan jag ska sova osv. Det var fler böcker än vad jag trodde, men en del av dem har varit så otroligt lättlästa så man läst dem på en dag. I år ska jag försöka bli bättre på att skriva om böckerna jag läser på bloggen.

Böckerna jag läste 2010

Gossip Girl - Skriven av Cecily von Ziegesar
Gossip Girl 1: Gossip Girl
Gossip Girl 2: Ni vet att ni älskar mig
Gossip Girl 3: Allt och lite till
Gossip Girl 4: För det är jag värd
Gossip Girl 5: Det som passar mig
Gossip Girl 6: Leva livet här och nu
Gossip Girl 7: Ingen gör det bättre
Gossip Girl 8: Fiender i vått och torrt

En Prinsessas Dagbok (1-6) -Skriven av Meg Cabot
Tiara och Mr Martens
Spotlight
Kär?
Till er tjänst
Prinsessa i rosa
Prinsessa i högform

Babbeldrottningen - Meg Cabot
Babbeldrottningen
Babbeldrottningen i New York

Karin Fossum-deckare
Älskade Poona
Den onda viljan
Döden skall du tåla

Andra böcker jag läst
Där regnbågen slutar - Cecelia Ahern
Den jag ville ha - Shelia O´Flanagan
En förtjusande man - Marian Keyes
Guccikrigen - Jenny Gucci
Hanteringen av odöda - John Ajvide Lindqvist
The short second life of Bree Tanner - Stephenie Meyer
Undead and unwed - MaryJanice Davidson
Underbar och älskad av alla - Martina Haag
Vackra barn - Torey Hayden

Ljudböcker jag lyssnat på
Snabba Cash - Jens Lapidus
Människohamn - John Ajvide Lindqvist
Vampire Diaries 1: The Awakening - L. J. Smith
Vampire Diaries 2: The struggle - L. J. Smith
Vampire Diaries 3: The fury - L. J. Smith
Vampire Diaries 4: Dark Reunion - L. J. Smith
Vampire Diaries 5: The Return: Nightfall - L. J. Smith

Har jag inte gjort annat än läst?

Kommentera här: