Nytt till vår lilla

 
Har precis beställt hem ett babyskydd och en åkpåse till lilla ♥. Handlade på Jollyrooms helgerbjudande. Tycker det är så bra när lekmer och jollyroom skickar ut mail om vilka produker de sänker ned över helgen, för då kan man hitta precis det man söker till ett bättre pris! Vi köpte babyskyddet Brio Primo Black + Bas för 1.195:- istället för 1.995:- och Beemoo åkpåse för 399:- istället för 599:-. Så vi "sparade" 1.000:-  där, bara genom att ha ögonen öppna och jämföra priser! Min lilla kusin Märta har det där babyskyddet och familjen är jättenöjda med det. Så blev en rolig överraskning då jag hittade det i den här veckans "Superpriser"! Känns skönt att börja bocka av de saker som behövs handlas hem innan vår lilla mini kommer. Fortfarande mycket som behövs fixas, men nu är vi i alla fall en bit på väg.
1 Pernilla Grans:

skriven

Hejsan.
Du hade lämnat en komentar på min blogg ang et halsband men ingen mailadress så jag kunde inte svara dig.
Har haft fullt upp med semester flytt osv men är nu redo att ta beställningar igen.

Det ingår stansning på alla fyra sidor om man så önskar. Jag har lite olika fäger på änglar beroende på vad jag beställer hade du någon speciell önskan på färg?

Mvh
Pernilla Grans
SmåHjärtegrynDesign

Kommentera här: