Konsten att vara en klant

Gjorde iordning en god frukost, med kaffe och en tallrik med hårdbröd med ost, skinka och gurka. Jag, soffpotatis som man är, äter alltid frukost framför tvn. I soffan. Ställde ifrån mig tallriken i soffan, ställde muggen på bordet och satte mig rätt på tallriken. . . Goda hårdmackor + min rumpa = krossade hårdmackor med gott pålägg.
 

Jobbar ikväll också, men sedan har jag inga fler jobbdagar den här veckan. Antar att det betyder praktik imorgon, tidig morgon för första gången den här veckan.. Jag som vänt dygnet en del, efter att mest ha jobbat kvällar i två veckor. Annars har jag inte så mycket planerat resten av veckan. En resa till Birsta kanske, vi skulle ha varit på Ikea och så. Nästa vecka fyller Hanna år, så måste fixa färdigt hennes present också. Nu ska jag försöka hinna med lite innan jag ska jobba. Ser ut att vara underbart väder ute också!
 
Eller hur?

Kommentera här: