Hoppsan!

Om 8 timmar ska jag jobba och jag vet inte hur jag tar mig dit eller hem. Känns väldigt roligt.. Hmm, trodde att det kanske skulle gå att lösa på något vis. Måste höra med Andreas om de ska åka ungefär den tiden som jag börjar eller om han kan skjutsa mig innan de åker mot Gävle. Hem löser sig nog på ett eller annat vis.. Min nödlösning är cykeln som står i repslageriet, men har inte kollat vilket skick den är i... Men det blir en lite dryg cykeltur tidigt på morgonen, på ungefär en mil.. Någon som har något förslag? Usch vad jobbigt det är då saker inte går som man tänkt sig.


Springer ned och kikar på cykeln nu. Hoppas på underverk, att någon helt plötsligt får för sig att höra av sig och höra om jag vill åka med mellan jättendal och harmånger kvart över 7 på morgonen.. Inte direkt hög sannolikhet att det händer.

Kommentera här: