Snart en 1-åring!

         
          
 
Även fast det är 1000 saker som snurrar i huvudet hela dagarna, så tänker jag även på Ines 1-års kalas. Hela tiden. Jag har tusen idéer, men känns som att tiden liksom kutar ifrån mig hela tiden. Det är 24 dagar kvar till den stora dagen! Jag har köpt hem ballonger, plastvimplar, en duk att ha på borden, kort att sätta upp på väggen från nyfödd - oktober. Inbjudningar.
 
Är ändå massor kvar att göra. Jag måste köpa de sista presenterna, hennes födelsedagsklänning, pappersdukar att ha underst på borden, fler ballonger, ljus till tårtorna. Ska baka i massor, fundera på hur jag vill ha tårtorna. Även planera hennes tårta ♥ Göra nya pompoms att hänga upp.
 
Kommer bli en mysig dag, men är lite synd att hon fyller år på en veckodag. De flesta jobbar ju och kommer hem på eftermiddagen och vår lilla fröken brukar ju vilja sova runt 7. Kanske klarar någon timme extra då det är kalas! Man vill ju inte att det ska bli för stressigt heller, men är väl mysigast att fira henne på hennes riktiga födelsedag.
Ska man ha fotona så här eller hänga upp dem som en girland på väggen? ♥

Kommentera här: