Present till mig själv!

Nu inatt har jag gjort något som jag inte har gjort på flera år! Jag har köpt något otroligt fint och dyrt till mig själv! Det är väl till oss, men jag har köpt det för mina pengar och jag vet ju att det kommer vara i huvudsak jag som kommer använda den. En ny systemkamera! Det blev en Canon 600D med tillbehörspaket och ett minneskort. Känner mig så lycklig över det här, ser fram emot när den kommer så jag kan lära mig den! Ser fram emot att kunna ta bättre kort på snuttan och kunna filma henne med bra kvalité! ♥ Man blir ju så besviken då min nuvarande kamera skiftar så mycket, från att funka bra till att knappt fungera i huvud taget. När man kollar på bilder som man trott blivit bra och inser att de är suddiga och inte har någon skärpa. Här kommer två exempel från de senaste dagarna, på bilder som jag hade velat ha med skärpa! Skärpan har hamnat på helt fel saker på de här fotona, men har även foton där inget har skärpa..
 
 
 

Kommentera här: