Tänk att du varit så liten ❤



Klockan är två och jag borde sova. Som vanligt! Är så lätt hänt att man vänder på dygnet då man har jobbat några nätter och då har man liksom precis kommit igång och är full av energi då man egentligen borde krypa i säng. Så jag har plockat av lite uppe, dammat i köket, förberett en tvätt som jag startar imorgon då vi kliver upp. Har även beställt de sista julklapparna då nu är de helt färdiga! Måste köpa nytt julklappspapper bara, så jag kan slå in dem.. De ligger och väntar på att bli inslagna i understa lådan i byrån i vardagsrummet. Vi har barnsäkrat byrån  med sånna där lådskydd som gör att hon inte kan dra ut lådorna, men Ines öppnar det som går och pressar ner händerna i glipan och gräver runt där bland allt spännande! Hon känner ju att det är roliga saker där nere, men får inte upp dem! Så frustrerande tycker hon! ❤
 
Imorgon har vi inget planerat än. Ska vi åka någonstans, så måste det bli på dagen, för på eftermiddagen är Andreas bjuden på julbord med sitt jobb. Så då blir vi flickor hemma! Kanske fortsätter med evighetsstädningen. Man blir aldrig  färdig, eftersom man har en liten hjälpreda som plockar fram fortare än vad man kan plocka undan.. Vårt lilla yrväder, som vi älskar dig ! 
 
Tänk att det är en vecka till jul idag ! Ofattbart! Funderar på att göra lite julgodis någon dag, wienernougat, knäck, Rocky road och rischoklad i alla fall.. Choklad i mängder ! Precis som det ska vara på jul ! Nu ska jag försöka sova och håller tummarna på att Ines vill sova en hel natt inatt ! 

Kommentera här: