Höstvindar

Sitter som vanligt och dricker kaffe medan Ines sover i vagnen, ute i blåsten! Har bäddat ned henne med en mysig filt, så hon känner inte av den, men det är verkligen höst ute nu! Nu när man ska börja klä sig lite mer, så märker man att garderoben har luckor lite här och där. Ines har dåligt med byxor, eftersom vi aldrig köpte vanliga byxor i storlek 74 utan leggings i mängder i somras! Jag har köpt lite i storlek 80, men Ines har ganska korta ben så de är lite stora än. Det är väl kanske dags att börja använda mössa igen också, vi får nog träna på den biten, för Ines hatar att ha något på huvudet. Sliter av sig bara! Vår härliga, bestämda tjej!

Idag ska vi åka till Ilsbo och hälsa på. Var någon månad sedan vi var dit, så det är på tiden. Ska strax packa hennes väska, så vi kan åka på en gång då hon vaknar. Skönt att göra ifrån sig lite medan hon sover! Har tagit en sväng med dammsugaren på övervåningen, fixat disken, vikt tvätt och precis startat dagens andra maskin. Plockat bland hennes leksaker, som man gör 100 gånger per dag känns det som. Hon tycker ju att det är roligt att leka överallt nu, med allting!
 
Nu ska jag slita mig från datorn så jag hinner med att fixa lite till innan lill-fröken vaknar.
 
Vad jag älskar er ♥

Kommentera här: