Promenad med Emma och hundarna

Totalt glömt bort bloggen i en vecka igen.. Vad har jag haft för mig sedan sist? Var på bilbingo med min mormor i spöregn, så man hade svårt att höra vilka nummer som ropades ut.. Men vi hade tur i alla fall, hörde de viktigaste numren och kammade hem 500 var! Jag har jobbat, varit till arbetsförmedlingen. Spenderat en eftermiddag med Emma, barnen och hundarna ♥ Sedan haft en underbar familjehelg, då vi firade morsdag med min sida familjen på lördagen och med Andreas familj på söndagen. Var även på en underbar utflykt till havet med Andreas i lördags. Lägger ut bilder från det snart.. Vi tog skogsvägar dit och hem, Andreas körde cross och jag fyrhjuling. Blev nog 2,5 - 3 mil åkt den dagen. Superhärlig dag! Igår var vi med på blodomloppet med jobbet, var svettigt men skönt! Högt tempo, massor av människor, strålande sol!  Håller tummarna på att vädret blir lika fint på torsdag, då vi ska gå vårruset..

Kommentera här: