Morgonrader från sängen

Är det redan God morgon? Jag vaknade för en timme sedan och har svårt att somna om.. Hade planerat att ta sovmorgon idag, eftersom jag ska jobba natt och då är det inte kul att börja morgonen klockan 5! Tänkte att jag kanske blev trött om jag tog fram mobilen och kikade lite, så nu har jag legat här en timme och läst på bloggar, kikat Facebook och kollat på inredning. Senare idag ska jag och mamma ta en tur till stan för att känna på barnvagnar igen..

Igår var vi och hälsade på släktingar till mammas bästa vän och kikade runt lite på deras gård. Man drömmer ju självklart om att ha något eget då vi snart inte kommer vara ensamma längre! En gård där man kan pyssla på och fixa som man vill ha det, där man kan plantera lite och de framtida små kan leka på gräsmattan..

På eftermiddagen var jag till Emma och Tony, eftersom deras äldsta fyllde fyra! Ofattbart att min lilla kompis Liam redan är fyra år! Han blev glad för sina presenter, jag hade köpt Angry Birds-sängkläder, 5 små Angry Birds nallar och en cd-bok med Pettson och Findus. ❤ Där blev jag både bjuden på middag och tårta. Blev kvar till kvällen, åkte hem efter att jag och Emma hade gått på en liten kvällspromenad runt byn. Var en väldigt mysig dag!

Idag är Andreas sista jobbdag innan han går på semester! Ska bli så härligt att kunna göra mer tillsammans, åka till stranden eller på andra utflykter.. Kunna se någon film tillsammans på kvällen, ta kvällspromenader osv.. Nu ska jag försöka sova vidare, men det kanske är lättare sagt än gjort..

Kommentera här: