60 frågor !

1. Hur gammal är du om fem år? Herregud, TRETTIO!!
2. Vem var den sista du träffade? Emma med familj
3. Hur lång är du? 157..
4. Vilken var den senaste film du sett? Beyond Borders
5. Vem ringde du senast? Emma och jag pratade i telefon i natt! Städsällskap..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Kul! :)" Grannen Nina om att jag kommer på ljusparty.
7. Var är dagens planer? Städa och förbereda morgondagens pysseldag!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda två.. Ibland är man pratsugen, då ringer man.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta ♥
10. När såg du senast din mamma? I söndags då mamma och pappa hade farsdagsmiddag.

11. Vilken ögonfärg har du? Grön/Blå/Grå?

12. När vaknade du idag? Vaknat till och från, men klev upp klockan 9.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat en katt? Vi har ju våran dunderklump Ruben.
14. Vilken är din favoritplats? I närheten av Andreas och familj. Hemma eller i Gränsfors.
15. Vilken plats föredrar du minst? Finns ingen särskild plats, men gillar inte att vara i mörkret.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning! I ett hus som vi äger. Hoppas att vi har familj och att jag har ett jobb!
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och att förlora någon som man älskar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Andreas får mig alltid att skratta ♥
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung för det? Jag äger inga, men tror det beror på om man är intresserad av musiken eller inte.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda! En stationär nere i källaren/datarummet, som jag spelar på. Den bärbara fick jag förra året då jag fyllde år.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det är olika.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har sex stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, tyvärr..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på var man är. Sommar= barfota. Jobbet= skor, hemma= mysstrumpor.
26. Är du social? Beror på var man är och vilka man är med. Kan vara väldigt social, men kan även vara blyg..
27. Vilken är din favoritglass? All typ av chokladglass! Dajmglass, Pepparkaks-Sandwich (varför kommer inte den glassen i år?), Magnum, kulglass!..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av lån, resa någonstans och köpa ett hus.
29. Tycker du om Kinamat? Jag tycker om asiatisk mat, men nästan hellre thai-mat.
30. Tycker du om kaffe? Älskar kaffe, men det ska vara svart!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, te eller mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida? Tycker jag rullar runt, så sover på alla sidor.. Vaknar aldrig lika som jag somnade.
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? Näe, det tror jag inte.. Skulle vara sötsaker då.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, det gör jag. Flera stycken.
37. Vill du ha barn? Det är väl klart :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Har läst spanska, men glömt allt.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet ♥

41. Vad spenderar du helst pengar på? Presenter till andra, saker till hemmet, god mat och tidningar.

42. Äger du dyra smycken? Äger smycken som är väldigt betydelsefulla för mig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hårdbröd med rökt kalkon och gurka.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Vet inte! Har många roliga människor omrking mig. Hanna kanske?
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr under munnen sedan jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Någon vanlig som finns i telefonen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Allt finns nog på vinden hemma i Gränsfors.
49. Flirtar du mycket? Med min älskling då.. :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vet inte ens om jag har någon profilbild? Önskar jag hade en fin blogg, att någon kunde hjälpa mig med designen..

51. Kan du byta olja på bilen? Kan inte göra så mycket med bilen..

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Fånge i Hundpalatset av Martina Haag.
54. Läser du dagstidningen? På internet eller då jag jobbar.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, inga veckotidningar. Har prenumerat på Cosmo och inredningstidningar.
56. Dansar du i bilen? Säkert omedvetet då jag kraxar med i låtarna som spelas i bilen då jag kör!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handla-lista, en att-göra lista och julklappslistan.
59. När var du i kyrkan senast? I lördags på lilla Seldas dop.
60. Vilken person utmanar du? Alla som vill.
 
Camilla, Johhny och Selda på dopet

Kommentera här: