Promenad i fina skor med fröknarna Östlund







I måndags följde jag med Emma och Elsa till Hudik i någon timme. Emma skulle kika på bröllopspresent, lite sommarplagg till barnen och uträtta lite andra ärenden. Jag följde med och kikade jag också, eftersom jag inte hade något annat planerat. När hon ringde och frågade mig, satt med med morgonfrisyren, med frukosten bredvid mig i soffan. Morgonrock, gårdagens smink i hela ansiktet.. Ungefär en halvtimme hade jag på mig innan jag skulle till henne! Lyckades göra en godkänd makeover, hoppade i mina fina favoritskor med kilklack och åkte till dem. Vi parkerade vid borgaparken.. Redan promenaden till stan fick mig att ångra skovalet. Lång promenad i fina, men osköna skor.. Vill man vara fin, får man lida pin?

Vi gick till Åhléns, H&M, Kappahl och sedan bort till Cul, innan vi vände och gick tillbaka. Vi hade lite snålt med tid också, så vi gick snabbt! Mina fötter var inte glada då vi kom hem. Men när ska man ha på sig sina favoritskor? Man vill ju kunna ha dem då tillfälle ges.. Frågan är ju om det är värt det!

Vi kom hem med lite allt möjligt. Jag köpte en t-shirt på Åhléns och två billiga linnen på H&M. Sedan drack vi kaffe och pratade lite hemma hos dem, innan jag for hem igen. Gosade lite med prinsessan Elsa, lekte lite med Liam och skvallrade med Emma. Toppendag!

Kommentera här: