Härliga ledighet

Tänker för ovanlighetens skull komma isäng innan tolv idag! Dock med en ny bok, som jag tänker börja med till Andreas kommer hem från jobbet. Är trött med glad, efter två härliga och lediga dagar. Har haft främmande i två dagar av min fina kusin Elin!
 
Vi har bakat chokladmuffins, kikat på en massa program om det övernaturliga, som "Det okända" och "Andar, finns dom?". Vi tog med oss våra kameror och for till en strand i närheten, för att fota i någon timme. Tog det lugnt, pratade, fotade osv.. Blev så härligt igår kväll, då regnmolnen dragit vidare och man fick se lite blå himmel igen! Efter att vi fotat, jag satt mig i en massa blöt fågelskit i ohappa och efter jag bytt om till nya kläder hemma, åkte vi till Gränsfors för att bjuda på våra nybakade muffins! Var en väldigt rolig och händelserik dag! Började ju dagen med att luncha med Andreas på stan. Då han åkte mot jobbet, åkte jag till min moster Nina och Elin för att tigga lite kaffe och prata, innan jag och Elin åkte hem till Jättendal.
 
Idag har vi sett fler avsnitt, gjort kycklingsallad, pratat massa om allt möjligt. Ikväll packade vi en kasse full med godsaker och åkte hem till Hanna! Vi såg den gamla godingen Tio orsaker att Hata dig, gjorde smoothies, åt ost och kex och även glass! Var en jättemysig tjej-svullkväll med två underbara! ♥ Kanske inte så konstigt att man är trött? Imorgon ska jag lägga upp  en massa bilder! Hanna och Billys grillfest, 50-årsfesten, midsommarfesten mm..! Som sagt, massor!
 
Fina Elin ♥
1 elin:

skriven

åh det var verkligen hur mysigt som helst att vara med dig i två dagar och hanna! du som är fin underbara du! <3

Kommentera här: