Brr..

Nu är det höst på riktigt. När man vaknar på morgonen och fryser, snurrar in sig i täcket och bara näsan syns. Man vill inte kliva upp! Men förr eller senare måste man väl det. Har förflyttat mig till soffan, så nu sitter jag här och huttar istället. I filten. Frukost då? Dagens första i-landsproblem är att det är slut på kaffe! Dagens andra är att det inte finns någon mjölk heller. Det får alltså bli te och hårdbröd till frukost!
 
Idag, om jag kommer igång, ska jag höststäda övervåningen! Jag vaknar kanske till om jag äter lite frukost. Ruben ligger här bredvid och snarkar, Andreas jobbar och jag längtar till julen. Planerar julklappar och letar fint julgranspynt och annat som hör julen till! Mysigt! Tycker inte alls att det är tidigt, det är bra att börja i tid!
 
1 Malin B:

skriven

Jag måste erkänna att jag längtar till julen också, eller mest julkänslan man får sådär någon vecka innan. :)

Svar: Ja, är så mysigt då det är jul :D Har studierna och allt kommit igång efter sommarlovet nudå? Ser så fint ut när du lägger upp bilder från lägenheten
Jeanette Hassel

Kommentera här: