Att vara eller att inte vara lat

Nu har äntligen solet letat sig fram bland molnen. Hela veckan har man längtat efter den här dagen, både för att det är min enda lediga helgdag den här veckan och för att de har lovat sol och värme! Så trött på det höstlikande vädret som varit nu ett tag.. Man blir så trött då det är mörkt. Vägrar inse att det är kallt, har tagit fram mina tygskor och min vårjacka ändå!

Har varit massor av jobb den här veckan, men har ändå hunnit med två besök i Gränsfors, ännu en tjejkväll med Emma och Elsa och en underbar dag hos min barndomsvän Camilla. ♥ Efter att ha jobbat 6 dagar förra veckan och 5 dagar den här veckan, så tycker jag att man förtjänar lite slötid.. Vill bara sitta här med datorn i mitt knä och tvn på i bakgrunden, men ändå så ligger man här och tänker på tvättkorgen. På ytor som behöver torkas av.. Kanske renbädda sängen? Städa ute på gården. Egentligen ska man inte behöva känna att man ska göra en massa då man äntligen är ledig.. Ska se om jag kanske sätter mig ute i solen medan den är framme. Kaffekoppen, telefonen och en bra bok.


Underbara Camilla och hennes fina bebismage ♥

Kommentera här: