Lördag = latdag

Vad har jag gjort idag?

Kollat på tv, kikat på senaste avsnittet av Vampire diaries, suttit vid datorn, läst ut boken Matilde, tvättat, städat på övervåningen, ätit middag med Andreas på grillen.. Mest suttit eller legat i soffan alltså! Druckit te, tänt några ljus och bäddat ner mig med boken. Varit otroligt skönt att ha en lugn och lat dag. Man uppskattar helgerna på ett helt annat sätt när man gör något på vardagarna. Vissa kanske tycker att det låter otroligt trist, men sån är väl jag. Trivs bra att bara vara ibland. Så länge det inte är så hela tiden förståss.

Slänger in några bilder som jag knäppt idag. Kom på att jag knappt visat några bilder från här hemma, så försökte knäppa några i köket idag. Svårt att knäppa ngt bra med digitalkameran, hade inget batteri i den andra. Får bli fler en annan dag!





Kommentera här: