Grattis på födelsedagen Johanna


Johanna innan sin studentbal 2010


Innan Ediths dop 2009


På hennes student med Ann-Louise och Ante


Johanna och Ann-Louise

Idag fyller underbara Johanna år! Eftersom hon operetar knät för bara dagar sedan, så var firandet hemma hos hennes och Andreas föräldrar. Var en helmysig dag, med jättegott fika som de bakat. Var lika trevligt som det alltid är, då man samlas och traffas alla i Andreas familj. Idag fick vi även träffa några nya människor, som vi hoppas få lära känna mer framöver!

Har många roliga minnen med Johanna, som inte bara är Andreas syster utan också en underbar vän! Är väl en del som vi inte ska skriva om här, som vi får minnas i fred. Marknaden för x antal år sedan, Bulgarien-kvällen mm.. Kommer nog aldrig glömma min första helg hos Andreas, då du hoppade in genom dörren för att se om det var jag som gömde mig där inne! Ann-Louise berättade att det var någon tjej med små skor och brunt hår..

Jag träffade dig innan jag träffade Andreas, på ridklubben i Harmånger med Emma. Undrar hur gammal vi var då. Jag gick antingen i 9:an eller 1 året i gymnasiet!! Åren går fort, men det gör ingenting. Inte då man har sådan otroligt bra familj som jag har, Andreas och hans underbara familj. Vänner som ställer upp och finns där, även fast det dröjer innan man ses ibland. När man har en grupp av fantastiska människor omkring sig, så får tiden springa nästan hur fort den vill.

Kommentera här: