1 Madeilene:

skriven

sv: ja det går ju inte på min sida eftersom alla mina mor och farföräldrar är borta :( så då passade vi på medan freddes fortfarande lever :) kul för kevin sen antar jag hehe



ja han är söt min lilla kille :D eeheh

2 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

alla är rädd för getingar :O det funkar ju inte om man viftar omkring. jag bara sitter still om de kommer någon xD bromsar ska man däremot kuta för sitt liv ifrån. haha :D

3 Cissi:

skriven

Hoppas du har en fin dag! :)

4 Cissi:

skriven

tack så mycket! :)

5 Madeilene:

skriven

sv: hehe ja det ska vi absolut göra :)



ja men eller hur?! så himla kul att kunna se korten på en gång och framkalla dem hur som helst också :) förut blev det väl mest samma strl på bilderna också och för att inte tala om längre tid haha! nej det är mkt bättre nu, undra hur det är om 20 år när Kevin själv ska fota massa hehe

Kommentera här: