Sorry's not good enough



Vet inte hur jag ska förklara min frånvaro från bloggen. Tror det har varit en kombination av tidsbrist och motivationsbrist. Egentligen har jag ju haft mycket för mig, men har inte hittat ord att besrkiva det med.

Utbildningen lunkar på, nu har vi hamnat  nya grupper och jag hamnade med Malin, Max och Alexander den här gången. Känner mig lite besviken på utbildningen, för den ger inte vad den har lovat. De strular på med tider och ämnen. Känns som man aldrig vet vad man har att vänta när man kommer på morgonen. Ibland är det jätteintressant och vissa dagar hade man lika gärna kunnat stanna hemma! I fredags var jag så otroligt trött och funderade på om jag skulle stanna hemma, men hoppade på bussen ändå och for mot stan. När jag var halvvägs fick jag ett sms från Malin. Hon frågade om jag fått sms:et från läraren om att vi skulle jobba på egen hand idag. Det hade jag inte, för mitt kom fram när jag redan var i stan. Jag hade alltså klivit upp halv 7 i onödan!

Jag åkte och hälsade på min moster Nina och Stefan istället. Alltid lika trevligt där.  Om jag inte hade kunnat hälsa på där, så hade jag varit fast i stan till kvart över 12, då nästa buss gick! Så otroligt dåligt! Igår var vi på halloween-fest, men den ska jag berätta om senare. Blir så långt inlägg om jag ska skriva om den här!

Kommentera här: