. . .



Titta vilken rolig bild jag hittade! Den är tagen på Sofies konfirmation för X antal år sedan. De ser så små ut! Så otroligt söta! Lägger upp den eftersom jag strax ska åka och fira min mormor som fyllde år igår. Letade efter roliga bilder med henne och hittade den här! Kanske kan gissa vad jag klippte bort till höger av bilden.

Än så länge har jag inte fått mycket gjort idag. Vaknade rätt så sent, men kunde ju dra tillbaka klockan en timme, så då kändes det bättre. Vi låg kvar och läste ett tag innan vi drog oss upp ur sängen. Jag läser en rolig bok just nu, som skrevs på ett ganska unikt sätt. Hela boken är uppbyggd på brev, snabbmeddelanden och mail. Inga samtal eller tankar, bara olika människor som skickar brev till varanda. Det är så man följer med i handlingen. Man läser vad de skriver till varandra..

Nu ska jag köra igång en tvätt, plocka lite på övervåningen, fixa iordning mig och sedan åka mot Ilsbo!

1 Angelica:

skriven

Fin blogg !

Allt bra med dig? :)

2 anna:

skriven

mysigt med födelsedagsfirande :)

3 Malin:

skriven

jo dom har helt fantastiska röster!

tack för din kommentar! :)

Kram!

Kommentera här: