You are everything

Vid tolv tiden ringde dörrklockan och jag studsar upp ur sängen. Ingen aning vem det är och vill ju inte öppna dörren i sovkläderna, så skyndar mig att hoppa i ett par mjukisbyxor och ett linne. Med håret stående åt alla håll, halvspringer jag till dörren och öppnar den. Där står en ynklig Andreas med skyhög feber och huttrar. Han kom in, hoppade i duschen och sedan direkt i säng. Han kommer förmodligen sova hela dagen, för han har legat med huvudvärk hela natten på jobbet. Stackars älskling! Skönt att han är hemma nu i alla fall, så jag kan pyssla om honom.

Nu ska jag fortsätta med mina serie-maratons. Har kollat ifatt på Greys Anatomy och gått vidare till Brothers and Sisters. Måste ringa Josse och fråga hur planerna ser ut inför imorgon. Då ska vi till Alnön och träffas alla i tjejgänget! Ska bli så kul!

Kommentera här: